PERAK

PERAK

PEMBUDAYAAN DKICT

PEMBUDAYAAN DKICT

5A DAN 4A UPSR 2015

5A  DAN 4A UPSR 2015
solat udah? Pictures, Images and Photos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selasa, 5 Januari 2010

Penyelesaian Masalah Wireless


Disebabkan beberapa orang guru mengalami masalah mendapatkan signal wifi, Saya sebagai Juruteknik Komputer telah pun mengalihkan Wireless Router ke tempat yang lebih terbuka supaya masalah penyampaian signal dapat diselesaikan. Saya juga akan melakukan kerja-kerja pemasangan kabel rangkaian kepada Wireless Router kerana ditempatkan agak jauh dari Bilik Server. Berkemungkinan cikgu tidak dapat menggunakan internet seketika waktu tetapi saya akan mengalihkan Router secepat yang mungkin Cikgu-cikgu jika ada masalah boleh menghubungi saya di talian 012-5497643 @ yahoo messengger saya : sholihin_evo09@yahoo.com. Bantuan teknikal untuk anda sedia menanti. Saya berharap agar dapat menberikan perkhimatan ICT yang terbaik

Tiada ulasan: