PERAK

PERAK

PEMBUDAYAAN DKICT

PEMBUDAYAAN DKICT

5A DAN 4A UPSR 2015

5A  DAN 4A UPSR 2015
solat udah? Pictures, Images and Photos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 12 Februari 2012

MESYUARAT AGUNG PIBG 2012 KE-51

TARIKH:11 FEBRUARI 2012
MASA:8.00 PAGI
TEMPAT:DEWAN SK LEKIR

Mesyuarat Agung PIBG Ke-51 telah diadakan pada Sabtu 11 Februari 2012. Mesyuarat ini telah dirasmikan oleh En. Rashidi bin Ibrahim AMP, AMN Setiausaha Sulit Khas YAB Menteri Besar Perak. Beliau telah menyampaikan ucapan yang boleh dijadikan panduan dan pedoman kepada ibu bapa yang hadir  dalam usaha mendidik anak-anak menjadi murid yang cemerlang dalam hidup. Beliau juga turut sempat menyampaikan 5 hadiah cabutan bertuah kepada mereka yang hadir. Terima kasih diucapkan kepada beliau kerana sudi hadir merasmikan Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-51 ini.

Mesyuarat Agung telah bermula setengah jam kemudian selepas para tetamu dan ibu bapa menikmati sedikit jamuan ringan. Dalam mesyuarat ini terdapat beberapa usul yang telah dipersetujui dan diterima oleh ibu bapa namun begitu ada juga usul yang tidak dapat dibincangkan kerana pencadang usul tersebut tidak hadir.

En. Rashidi bin Ibrahim AMP, AMN Setiausaha Sulit Khas YAB Menteri Besar Perak menyampaikan ucapan dan seterusnya merasmikan Mesyuarat Agung PIBG SK Lekir Kali Ke-51
En. Hasamuddin bin Hussain, Guru Besar SK Lekir
En. Ahmad Fauzi bin Ramli, YDP PIBG SK Lekir 2011/2012 
Barisan Ahli Jawatankuasa PIBG 2012/2014 yang baru dilantik pada tahun ini.

SEMASA MESYUARAT AGUNG SEDANG BERLANGSUNG







ANTARA MEREKA YANG BERTUAH.....TAHNIAH

Tiada ulasan: