PERAK

PERAK

PEMBUDAYAAN DKICT

PEMBUDAYAAN DKICT

5A DAN 4A UPSR 2015

5A  DAN 4A UPSR 2015
solat udah? Pictures, Images and Photos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sabtu, 4 Februari 2012

KLINIK BOLA SEPAK 2012

        Seramai lima puluh satu orang murid dari Tahun 4,5 dan 6  telah menyertai Klinik Bola Sepak anjuran Kelab permainan Bola Sepak SK Lekir pada hari ini 4 Februari yang telah bermula pada pukul 8.00 pagi. Klinik ini diadakan selama 2 hari bermula pada hari ini dan berakhir pada hari esok 5 Februari 2012.
         Klinik ini di kendalikan oleh  Ketua Jurulatih Bola Sepak TLDM ,En Rafaie b Md Isa dan dibantu oleh En Badrulhisham bin Safian.
     Tujuan klinik ini diadakan adalah untuk memberi pendedahan asas kepada peserta tentang teknik bermain bola sepak. Selain itu melalui klinik ini pihak sekolah berharap dapat mengenalpasti pemain bola sepak yang berbakat. Pihak sekolah memberi kepercayaan kepada En Rafai dan En Badrulhisham  memilih 18 orang pemain untuk membentuk pasukan bola sepak sekolah yang akan bertanding dalam Karnival Bola Sepak bawah 12 tahun Daerah Manjung yang akan diadakan pada akhir bulan Mac 2012  ini.
Peserta klinik bola sepak ini didedahkan dengan pelbagai teknik asas permainan bola sepak. Kelas teori dan tektikal bola sepak juga diadakan selama sejam.
       En Hasamuddin Hussain, Guru Besar, turut bersama-sama jurulatih,dan guru kelab permainan bola sepak En Ahmad Basri, En Mohd Rashid, dan En Mohd Zahari sepanjang klinik ini diadakan.
         Diharapkan pasukan bola sepak SK Lekir akan mencipta kejayaan dalam Karnival Bola Sepak yang akan disertai nanti.
        Pihak sekolah mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada En Rafai Md Isa dan En Badrulhisham b Safian.
 
Murid sedang mendengar penerangan sebelum bermula aktiviti.
En Rafai Md Isa dan En Badrulhisham b Safian.

Tiada ulasan: